Skip to content
Tags

EvB, o noua versiune

August 1, 2013

De ceva vreme se afla in vanzare la TME.ro, noua placa a polonezilor, EvB5.1. Vine cu ceva schimbari de design si noi facilitati: 8 butoane pentru simulare intrari, mai multi conectori pentru pinii microcontrollerului, LED RGB – ca sa enumar cateva dintre ele.

Placa vine in doua variante, una cu ATmega32, iar cealalalta cu ATmega644P. Au scos ATmega16 din oferta. Documentatia o luati de aici.

Kopiowanie i przetwarzanie bez pisemnej zgody firmy www.tme.eu zabronione.

5 comentarii
  1. Foarte buna placa iar raportul pret/calitate este exceptional.
    Am observat ca are si soclu pentru RFM12B.
    Intr-o zi cu bani am sa achizitionez si aceasta versiune.

  2. Vasi, ce zici poti incerca sa adaugi la libraria ta in C si suport pentru RFM12B?
    Dispozitivul este destul de comun.
    Am gasit o librarie pentru arduino aici https://github.com/LowPowerLab/RFM12B , tipul dupa nume pare a fi roman.
    Cred ca pe undeva, candva, am vazut chiar si o librarie in C pentru RFM12.

  3. Mersi Florin, am sa incerc sa o integrez.

  4. Intr-adevar, autorul este inginer electronist roman si consultant de sisteme incorporate (embedded) si preda clase de electronica si Arduino la TechShop in Detroit, Michigan.

    Comparativ cu biblioteca in C, se pare ca ii lipsesc unele faclitati, dar vine cu altele interesante. Voi sta cu ochii pe schimbarile de pe github, pentru ca vrea sa reconstruiasca biblioteca in asa fel incat pinul CS SPI sa poata fi configurat de catre user la alegere (desi, as putea sa nu mai astept si sa fac eu modificarile).

Va rog, nu folositi limbaj de messenger. Multumesc!

