Skip to content

ATmegaCLib2 are propriul ArduinoISP „sketch”

Iulie 18, 2013

In sfarsit, biblioteca ATmegaCLib2 (din branches) are propriul exemplu de programator ISP care nu este altceva decat sketch-ul ArduinoISP adaptat sa foloseasca functiile bibliotecii, facand posibila compilarea lui pentru toate microcontrollerele recunoscute de biblioteca. Ca exemplu, daca vrei sa folosesti un ATmega168P (trebuie sa aiba deja bootloader „ars”) pentru a inscrie firmware-ul ArduinoISP, nu o vei putea face cu Arduino IDE pentru ca nu suporta acest tip de microcontroller.

Exemplul se numeste ATmega2_ISPProgrammer si poate fi importat direct in Eclipse IDE din SVN branches. Pentru detalii privind importul din branches, vedeti subcapitolul 5.1 din pagina de aici.

Personal l-am testat pe ATmega328P, 644P si 168P, in ambele sensuri (adica le-am transformat pe rand in programatoare si le-am folosit pentru a programa celelalte doua microcontrollere (am folosit ATmega644P ca programator ISP pentru a programa ATmega328P si 168P; apoi am folosit ATmega328P ca programator ISP, si asa mai departe). Am folosit un GUI pentru avrdude si o viteza seriala de 19200 bps.

Lasă un comentariu

Va rog, nu folositi limbaj de messenger. Multumesc!

